RebeccaandAngel

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Ridklubben fixad!

Av Rebecca Bravestorm - 14 september 2013 12:05

Hej! Nu har jag skaffat en ridklubb! :) 

Den heter Brave Sisters Club :D 


Imformtion:

Alla är välkomna till klubben. Vi har aktiviteter till både star riders och icke star riders. Och om man vill bli erfaren ryttare eller nått annat är det bara att säga till. Men om man ska bli Klubbledare eller ridlärare så måste man göra ett typ av ett test.

Testet för klubbledare:

Man måste bevisa att man kan ta hand om saker och kunna svara på frågor om folk undrar (man måste ha varit ridlärare innan också), man måste också kunna ta över rid lektioner om ridläraren inte kan logga in!


Testet för ridlärare:

När man vill bli ridlärare måste man fråga mig eller Stella Lightingfall. Om man får ett godkännade, så får man testa att ha en lektion eller två. Om Jag och Stella tycker att du passar som ridlärare så kommer du få ha andra lektioner. Jag skriver upp dig på dem lektionerna som du får ta över. Och du får gärna komma med önskemål om vilka lektioner du villl ha! 


Lektioner:


Måndagar: Dressyr i RH kl. 19.30 av Rebecca

Tisdagar: Ledigt

Onsdagar: Hoppning i RH kl. 19.30 av Rebecca

Torsdagar: Uteritt möts vid James kl.19.20 Starriders rider med Rebecca och icke starriders med Stella

Fredagar: Dressyr i Ml möts vid May kl.19.40 av Rebecca och Stella

Lördagar: Terräng kl.19.30 Starriders möts vid Mill Of Hill av Stella och icke starriders möts vid övergivna bondgården av mig

Söndagar: Hoppning i RH kl.19.20 av Stella


Det är det mesta imformationen nu!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Bravestorm - 2 november 2013 16:43

gå in på min nya blogg ist: http://rebeccabravestorm.blogg.se ...

Av Rebecca Bravestorm - 2 november 2013 16:03


    Namn: Lovewhisper Smeknamn: Lowe Mnk. höjd: 1.39 m Ålder: 6 år   Kön: Sto Ras: Jorviks Ponny   Inriktning: Hoppning   Om: Lowe är väldigt busig, men även jätte snäll och duktig. Hon hatar dressyr för man inte kan springa ...

Av Rebecca Bravestorm - 22 oktober 2013 12:01


  Idag fyllde Wildboy år! Grattis på åttonde årsdan! :D Han har även kommit upp i level 6 idag! Bara 9 levlar kvar till 15 :O Och bara 4 dagar kvar tills jag ska köpa min ponny :S Ligger ganska dåligt till tycker jag! Men jag firade Willy med ...

Av Rebecca Bravestorm - 20 oktober 2013 18:41


Älskar min pappa!!! som ni ser har jag köpt en ny häst :D Den bruna och nya hästen i vingården! (kommer aldrig ihåg vad rasen heter)     Namn: Wildboy Smeknamn: Willy ålder: 7 född: 12 mars 2005 Mankhöjd: 161 cm (ska växa ca 10 cm till...

Av Rebecca Bravestorm - 19 oktober 2013 11:51


  Det här är min tvilling klädstil! :D Min bff Stella ska köpa den gröna stilen :D  Byxor: fiskebyn (33 sc.. trorja) Tröja: fiskebyn (45 sc) skor: jag tror vingården (kommer inte ihåg) keps: fiskebyn (33 sc) sadel: marley (43 sc.. trorja...

Presentation


HejHej :)
Är i level 12 på spelet, och min häst SnowAngel är i level 15 :)
Min Bätus är Stella Lightingfall :D
Kolla hennes blogg: http://stellalightningfall-starstable.bloggplatsen.se/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards